perjantai 26. heinäkuuta 2013

Dream that never come true 3. chapter


Mä katselin uusia tulokkaita uteliaana, kun Thomas aloitti kertomuksensa. “Kun te keran ootte täällä, mä oletan että tekin ootte sitä mieltä että Enkelien kohtelu on väärin. Tiedättäkö miksi viranomaiset väittää ettei Enkelit ole ihmisiä?” ,Thomas kysyi. “Eikös niillä Enkeleillä ole joku geenimutaatio, mulla ei ole kyllä hajuakaan miksi, uutisissa ei ikinä kerrottu syytä.”, sanoin katsoen miestä kysyvästi.

“No, alunperin uskottiin että kyseessä olis joku uusi ja kummallinen sairaus, ja sen takia Enkelit eristettiin tutkittaviksi, mutta pian selvisi että kaikkialla ruuassa ja vedessä olevat torjunta - aineet ja muut kemikaalit oli aktivoineet meidän kaikkien perimässä tuhansia vuosia uinuneet HERV - virukset. Ne on ollut meidän geeneissä jo ennen kuin me eriydyttiin simpanssista, ja menettäneet aikoja sitten kyvyn aiheuttaa sairauksia, mutta väliilä HERV aktivoituu stressin johdosta ja aiheuttaa mutaatioita yksittäisissä soluissa, esimerkiksi syöpää. Viranomaiset ei tietenkään halunneet ihmisten saavan tietää totuutta kemikaaleista, mutta vielä vähemmän ne halusi paljastaa että syy miksi mutaatio oli tällä kertaa niin raju, oli yhteiskunnan asettamien paineiden ja jatkuvan kilpailun aiheuttama stressi, koko meidän yhteiskunta ja taloushan on rakenettu kilpailun varaan.”

Mä katselin Thomasta ällistyneenä, vaikka koulussa ei oltu koskaan puhuttu mistään tämän kaltaisesta, mä vaistomaisesti tiesin että hän oli oikeassa. “Miten ihmeessä sä oot saanut selville tämän kaiken?”, mä kysyin vaikuttuneena. “Mä opiskelin biologiaa ja sosiologiaa yliopistossa, minkä lisäksi me pidetään yllä Wikileaksin tapaista sivustoa minne ihmiset voi vuotaa tietoja. Viranomaisilla ei ole aavistustakaan kuinka moni terveysministeriön ja NSA:n työntekijöistä todellisuudessa kuuluu AF - societyyn.”, Thomas sanoi huvittuneena.

Thomasin kanssa olisi riittänyt puhuttavaa vaikka koko loppu päiväksi, mutta juuri silloin Jake puuttui keskusteluun. “Kiitos Thomas. Seuraavaksi meidän pitää käsitellä erästä toista asiaa, sillä me aiotaan viedä valta poliitikoilta ja muuttaa järjestälmää, aloittaen tuhansien ihmisten mielenosoituksilla seuraavana Yhdysvaltojen itsenäisyyspäivänä, mihin on enää reilu kuukausi aikaa. Oletteko te mukana?” Minä ja Liam, samoin kuin hetki sitten saapuneet kaksoset, vastasimme välittömästi kyllä. Ihan kuin jäljellä olisi ollut muutakaan vaihtoehtoa, tämä oli meidän viimeinen mahdollisuutemme.




MHvhwlzWKVcZMr_pr3zjgtka7JXP6FlJwjmYAvPT74Sce6WmlggkQtNHbJH6M7vTlINcJjmT5Os-j3SYCiYR37eFr2walI2lm1_xrzTUNGjMgAgigYXoVZtkXQ.jpg

Nick, eli Gerard "Party Poison" Way <3

Puheet torjunta- aineista ja HERVistä ( Human Endogen Retrovirus) on totta, mä oon lukenut tiede kirjallisuutta ja nähnyt dokumentteja. Tiiän, olen nörtti :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti