tiistai 27. tammikuuta 2015

Sick Game Called Life 5.luku

A`rya PoV
 
Olin istumassa sängyllä kun Alex tuli sisään. "Mitä sinä täällä teet?",kysyin. "Tulin pelastamaan sinut, mutta en ole varma kuinka saan sinut ulos. En halua joutua ampumaan kaikkia.",Alex vastasi. "Onko sinulla mikrosiru kuten minulla?" Muistin, että Alexin kollega oli laittanut jotain niskaani ja sanonut että he tietäisivät aina missä olen. "Kyllä, niskassani. Kuinka saat sen pois?"
 
Alex virnisti: "En minä saa, mutta voin tuhota sen mikroaalloilla. Olen pahoillani, tämä tulee sattumaan ja paljon, mutta se ei ole vaarallista."  ja otti muovisen aseen laukustaan. Hän ampui niskaani ja lähes huusin kivusta. Tuntui kuin niskani olisi ollut tulessa, mutta sekunteja myöhemmin se oli ohi, eikä niskassani ollut kuin mitättömän pieni palovamma. "Mitä helvettiä se oli?!",sihisin. 

"Olen pahoillani, tätä ei ole tarkoitettu käytettäväksi ihmisiin. Tämä on edistynyt versio siitä että laitat koulukirjasi mikroon, jotta voit lintsata koulusta ja pelata ARG:tä kaduilla.",Alex sanoi näyttäen nolostuneelta. 

Huokaisin. "Okei, annan anteeksi, mutta lähdetään ulos täältä. Älä sano että meidän täytyy juosta." 
Alex vastasi: "Ei meidän tarvitse, minulla on syöksylauta jonka Frank rakensi, se on tuplasti nopeampi kuin kaupassa myytävät. Toivotaan vain etteivät he ammu polttoainetankkia, tai olemme isoissa ongelmissa. Vai pitäisikö sanoa, isossa räjähdyksessä."





 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti